Firmy wykorzystujące NPS®

Od kilku lat branżowi liderzy światowych koncernów wykorzystują metodę NPS® do badania lojalności swoich klientów. Poniżej przedstawiono przykłady najbardziej znanych firm wykorzystujących badania typu NPS® oraz firmy z najwyższym wskaźnikiem NPS®. 

Tab. 1 Przykłady firm wykorzystujacych badania NPS® w poszczególnych branżach

BRANŻA FIRMY
Sprzedaż internetowa Amazon, eBay
Producenci samochodów BMW, Cadillac, Chevrolet, Ford, Honda, Nissan, Toyota
Producenci komputerów Acer, Apple, Dell, Gateway, Hewlett-Packard, Toshiba
Sektor finansowy Allianz, American Express, AXA, Citigroup, Commerce Bank, ING, MetLife, PayPall, Western Union, Westpac, Wizard, Zurich Insurance
Telekomunikacja BlackBerry, Deutsche Telekom, Nokia, Orange, T-Mobile
Oprogramowanie komputerowe Adobe, Apple, Google, Microsoft, McAfee, Symantec
Fast food Burger King, KFC, McDonalds, Pizza Hut, Starbucks, Subway, Taco Bell
Urządzenia RTV, AGD Canon, Electrolux, LG Electronics, Logitech,  Philips, Siemens, Sony, Whirlpool

 

 Tab. 2  Firmy, które osiągnęły najwyższą wartość wskaźnika NPS® w Stanach Zjednoczonych

NAZWA FIRMY WARTOŚĆ WSKAŹNIKA NPS®
Harley - Davidson 81
Costco 79
Amazon 73
eBay 71
Vanguard 70
Apple 66
Cisco 57
FedEx 56
Dell 50
Adobe 48

Źródła:

http://www.netpromotersystem.com/about/employee-engagement.aspx

Badania NPS

NPS

Nasz adres

Direction Group Poland
ul. Andersa 38A
15-113 Białystok
woj. podlaskie

Dane kontaktowe

tel. 85 662 37 40
fax. 85 662 37 41
www.directiongroup.pl
nps@directiongroup.pl
biuro@directiongroup.pl

Dojazd

Nasi Partnerzy

Copyright © Direction Group Poland 2019

Przejdź do góry