Zalety metody NPS®

 

  • Prostota. Badanie wymaga zadania respondentom zaledwie 2 – 3 pytań. Kluczowym  jest pytanie o rekomendację produktów lub usług, oceniane w skali od 0 do 10. Istnieją światowe koncerny, w których wyniki NPS® traktowane są niemal jak informacja o zysku netto.
  • Łatwość użycia. Badanie może być przeprowadzone telefonicznie, ankietą mailową lub twarzą w twarz. Uzyskany wynik jest wielkością liczbową, dzięki czemu unikamy złożonych indeksów oraz współczynników korelacji. 
  • Szybkość obserwacji i łatwość interpretacji wyników.  Menadżerowie, dysponując wynikami badań mogą łatwo i szybko je wykorzystać przy podejmowaniu decyzji o zmianach w zarządzaniu firmą. Badania pomocne są  przy wdrażaniu nowych technologii, produktów i innowacji. 
  • Uniwersalność zastosowania. W ciągu ostatnich kilku lat wiele firm z różnych branż zaczęło wykonywać badania typu NPS®. Pionierami w realizacji badań lojalności klientów są tacy potentaci jak: Apple, Adobe, Dell, Philips czy Harley-Davidson. Firmy te wypracowały skuteczne systemy oparte na zasadach NPS®, ale dostosowały je do rodzaju prowadzonej przez siebie działalności. Badania mogą być łatwo wprowadzane w różnych środowiskach biznesowych: Apple wykorzystuje je w swoich sklepach, linie lotnicze American Express badają klientów telefonicznie po zakończonej podróży, a Logitech korzysta z  NPS® do oceny tego, co klienci myślą o każdym ich produkcie.
  • Coraz więcej wyników.  Firmy stosujące tą metodę badania rynku chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami na różnych portalach i forach, ponieważ znacząco przyczyniło się to do sukcesu rynkowego i budowania wielkości marki. W związku ze stale zwiększającą się dostępnością wyników w różnych branżach będzie realna możliwość porównania się do najlepszych w swojej kategorii.

 

Badania NPS

NPS

Nasz adres

Direction Group Poland
ul. Andersa 38A
15-113 Białystok
woj. podlaskie

Dane kontaktowe

tel. 85 662 37 40
fax. 85 662 37 41
www.directiongroup.pl
nps@directiongroup.pl
biuro@directiongroup.pl

Dojazd

Nasi Partnerzy

Copyright © Direction Group Poland 2019

Przejdź do góry