Wykorzystaj style zachowań DISC do osiągnięcia założonego celu.
DISC-D3
DISC to 4 style zachowań, opracowane na podstawie badań amerykańskiego psychologa, Williama Marstona (1893-1947).
Analizując ludzkie zachowania w konkretnym środowisku i w konkretnych sytuacjach, okazało się, że ludzie o podobnych stylach zwykle bardzo podobnie się zachowują. Co ciekawe, każdy z nas ma w sobie te 4 style zachowań, ale w różnym stopniu ich intensywności; DISC to skrót od angielskich określeń poszczególnych stylów: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny).
Korzyści z zastosowania D3
Dostarcza szczegółowe informacje na temat stylu zachowania, czynnikach motywujących i stylu pracy w zespole
Inicjatywa/proaktywność w zmianie, zdolności organizacyjne – zarządzanie swoim czasem i zadaniami, umiejętność rozwijania relacji z klientami i wewnątrz zespołu
Ukazuje motywacyjną charakterystykę – co motywuje do osiągania lepszych efektów
Rekomenduje plan działania dla poprawy umiejętności interpersonalnych
Udziela informacji o mocnych stronach i ograniczeniach pracownika: zachowania w codziennych sytuacjach i naturalna odpowiedź na stres, zdolność do podejmowania decyzji,
Ukazuje preferowane role pracownika w zespole
Ujawnia ukryte motywatory, które pracownik ceni w miejscu pracy
W połączeniu z benchmarkiem oferuje obiektywną ewaluację kompetencji pracownika
Opcjonalnie lista pytań, które warto zadać kandydatowi w czasie rozmowy rekrutacyjnej, aby mieć pewność, że jego kompetencje odpowiadają oczekiwaniom na danym stanowisku – lepiej to wiedzieć już dziś, niż przekonać się po kilku miesiącach współpracy. Rekomendowane zastosowania: rekrutacja, budowanie zespołu, przywództwo
Czas wykonania: ok. 15 min.
Sekcje
Mierzy poziom 5 ról zespołowych, wskazując te, które badany preferuje pełnić w zespole. Poddając badaniu wszystkich członków zespołu, widzimy, które z tych ról dominują w zespole a których brakuje.
Role zespołowe to:
- Kreator (tworzy rozwiązania),
- Realizator (Implementuje),
- Analityk (analizuje informacje, dba o jakość),
- Koordynator (buduje zespół, wyznacza cel, nadzoruje),
- Strateg (poddaje pomysł i tworzy rozwiązania uwzględniające potrzeby rynku).
Mierzy wewnętrzny system wartości, którymi kieruje się badany przy podejmowaniu decyzji.
- Lojalność (lojalny wobec zasad, procedur, zespołu, firmy)
- Niezależność (chce działać według własnych zasad i mieć możliwość wyrażania siebie)
- Równość (oczekuje równego traktowania, tych samych zadań i przywilejów dla wszystkich, bez wyjątku)
- Uczciwość (dąży do zgody, skłonny do kompromisów, elastyczny co do zasad, o ile cel zostanie osiągnięty)
Styl komunikacji, poziom decyzyjności, mocne strony, ograniczenia, poziom analitycznego myślenia, samodzielność, reakcję na zmianę, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy, wartości wnoszone do zespołu.
Twój styl sprzedaży:
- Opis Twojego instynktownego stylu sprzedaży
- Mocne strony w sprzedaży
- Słabe strony w sprzedaży
- Główny atrybut w sprzedaży
Podnoszenie efektywności w sprzedaży:
- Rozpoznanie stylu kupowania Twojego klienta
- Zwiększanie sprzedaży, a poszczególne typy klientów – sprawdzone strategie sprzedaży
Dla liderów zespołu sprzedaży:
- Przegląd zarządzania różnymi stylami sprzedawców – jak ich motywować do jeszcze lepszych efektów?
- Najlepsze sposoby kierowania danym stylem sprzedaży
- Wskazówki dotyczące zarządzania zespołem sprzedaży
Behavioral Attitude Index (BAI), mierzy siłę 6 postaw w miejscu pracy – wewnętrzne motywacje, które przekładają się na wyniki, w tym:
- Wiedza (Knowledge) – dążenie do wiedzy, poznawania nowych rozwiązań
- Ekonomia (Economic) – dążenie do osiągania mierzalnych, konkretnych rezultatów, w tym finansowych
- Artyzm (Artistic) – dążenie do wyrażania siebie, swojej kreatywności
- Społecznik (Social/Humanitarian) – dążenie do poprawy sytuacji innych
- Wywieranie wpływu (Power/Political) – potrzeba wpływania na innych, zmiany ich zachowań
- Wewnętrzny spokój (Inner Awareness) – dążenie do spokoju, harmonii, działania zgodnie z przyjętym systemem wartości
Direction Group Poland jest firmą zajmującą się szkoleniami i doradztwem biznesowym.
Odwiedź też
Usługi
Dane kontaktowe
-
Lokalizacja
ul. Andersa 38A, IV piętro 15-113 Białystok
-
Wyślij wiadomość
biuro@directiongroup.pl
-
Zadzwoń do nas
85 662 37 40
Copyright © 2023 Direction Group Poland, Wszelkie prawa zastrzeżone